tirsdag 1. november 2011

"Virre`s Julekolleksjon"

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Ja, nå er det faktisk november, å da må det vel være lov til å begynne jula.
Ser mange bloggere har begynt jula så smått for lenge siden.
Men av prinsipp så har jeg holdt meg hard , og ventet til i dag :)
Nå kan jeg nok ikke skryte av å ha holdt meg helt unna jula, har sydd en del.
Over ser dere ett lite julemiljø.
Mange tildadukker, noen hjerter, men også litt annet enn tilda.

Vil nok i dagene framover vise dere det meste som er på bildet litt nærmere,
så da vil det også komme info om hvor de forskjellige mønstrene er å finne.

KLEM VIRRE

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

2 kommentarer:

  1. Oi, så mye fint du har sydd;)
    Og så fint bilde ♥

    Ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så fine de er. Drømmer også om Tilda jul. Hyg dig med dine Tilda kreationer.
    En Tilda fan fra Danmark.
    PS. Se på min blog:
    sewhappyjp.blogspot.com
    Her har jeg fotos af mit Tilda quilt.

    SvarSlett