tirsdag 8. november 2011

UKAS TIPS

Slik ser det ut når jeg tegner av mønster til mine tildaer.
Jeg er en systematiker, og må ha orden.
Så mitt tips er hvordan ha orden på mønstrene.
Når man syr en del forskjellige tildaer, og andre ting
blir det mange mønster etterhvert.
Jeg skriver på hver enkelt del hvilken tilda det hører til,
hvilken bok de hører til og legger de i egne mapper
som jeg har til hver enkelt bok, som jeg igjen har merket
med hvilken bok de tilhører :)
Da er det meget enkelt å finne tilbake til mønsteret en annen gang også.

Sikker mange som har lignende, eller andre system som fungerer
like bra, om ikke bedre også :)
Men mitt tips er iallefall lag deg et system for dine mønstre som fungerer for deg.

Jeg synes iallefall den kjedeligste delen er å tegne mønstrene, så da er det jo
greit å kunne slippe unna med å gjøre det en gang.
For som med meg, er det sikkert flere som syr de samme tildaene flere ganger.

Ha en fortsatt fin tirsdag alle sammen

Klem Virre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar