onsdag 9. mars 2011

Hei alle sammen

Sakte men sikkert er det flere å flere som legger seg til som følgere
eller vil bli med som medbloggere for å gjøre denne bloggen til ett flott Tilda sted.
Tenke kanskje jeg skulle få igang en månedskonkurranse.
Er det no dere blogg medlemmer kunne tenkt dere å vært med på?
Da tenkte jeg at vi kunne bli enige om ett tema, f.eks vår, sommer, hjerter....
Så syr alle ett bidrag.
For så å sende ett bilde av sitt bidrag til meg.
Så legger jeg ut alle bidragene i samme innlegg.
Til slutt har vi en liten avstemning om hva som er det beste bidraget.
Så sender jeg en bitteliten overraskelse i posten til vinneren.

Er dette noe dere kunne tenkt dere å være med på?

4 kommentarer:

  1. Ja selvfølgelig!
    Alltid gøy med konkurranser :D
    Klem :D

    SvarSlett
  2. Ja det låter ju toppen, jeg er med! Klem

    SvarSlett
  3. Ja dette hadde vært gøy:)
    Jeg er med:)

    SvarSlett
  4. Så gøy:) Jeg er med! :))

    Klem,Line

    SvarSlett