torsdag 17. mars 2011

Gamle påskekaniner

Tenkte å varma opp litt med gamle påskebilder før jeg satte igang med konkurransen vår. Er ikke kommet så veldig godt igang enda jeg. Hva med dere? Er dere kommet godt igang med planlegginga? Kanskje noen er så å si ferdig også :) Tror jeg må starte med ett dypdykk i stoffsamlinga aller først. Om jeg ikke husker helt feil så finner jeg nok noen rester av det gulmønstrete kjolestoffet til kaninen. Kanskje det blir brukt til noe....Kan vel ikke si at jeg er den som har lagd mest påskepynt de siste årene. Men som dere ser på bildet over sydde jeg noen da altså noen tilda påske kaniner for ett par år siden.

Her må det tenkes, tittes å planlegges iallefall :) Ikke noe klart enda, godt det fortsatt er litt tid til fristen!

Håper dere koser dere med prosjektet og gleder meg til å se alle de flotte resultatene :)

PS: det er bare å hive seg med for de som ikke har gjort det enda. Fristen for "innlevering" er 31.mars

Klem Virre

1 kommentar:

  1. Åååå.... for en herlig blogg! Så mye fint :)

    Klem Anette

    SvarSlett