søndag 25. september 2011

Tildas Juleverksted

Hei alle sammen! Nå er det evigheter siden sist jeg har vært her inne. Det er alt for dårlig fra min side. Men da er det jo supert se alt det fantastiske som dere produserer. Det hr blitt veldig lite søm og tid til hobby den siste tiden, men håper at nå når høsten er her at det kanskje kan bli litt mer tid til slikt på mørke høstkvelder.

De fleste av dere har vel fått med dere at det har kommet ett nytt heft med tilda mønster fra Tone Finnanger. Kanskje er det bare meg, men jeg ble litt skuffet. Ikke mange sømprosjekter, en nisse som er veldig lik den som var stor nyhet ifjor, en miniengel og ei julestrømpe. Ellers var det vel mest for de som liker å holde på med papir. Kan vel kanskje ikke forvente all verden av ett hefte, men men. Hva synes dere? Enig eller uenig?
Jeg har prøvd meg på den miniengelen, men synes det var så knotete å få vrengt å stappet kroppen at den ligger halvferdig enda.
Flere som har prøvd seg på noe fra det nye heftet?

Men når det kommer til de nye stoffene, fargene osv. så synes jeg at de står til forventningene. Har dere sjekket ut de nye kollekesjonene? Deres meninger?

Hvordan få en bedre side?
Når det kommer til å kunne gjøre denne siden bedre tenkte jeg at dere bare måtte komme med noen nye ideer.
En ting jeg tenkte vi kunne dra igang var ukas tips. Man må jo dele noen smarte tips man kommer på underveis i syinga, mønstertips osv. Men da trenger jeg hjelp av dere. Har du noen tips å komme med så send en mail til: virre-virre-vipp@hotmail.com
Så poster jeg ett innlegg hver uke med deres beste tips. Starter nå til uka tenkte jeg. Kanskje er det lurt å sette av en fast dag også. Hva er deres synspunkt på noe sånt som dette? Interessant?

Har dere ellers noen ideer for faste spalter osv. vi kan ha?

Send meg en mail med ideene, tips osv dere skulle ha.

virre-virre-vipp@hotmail.com

Klem fra Virre


2 kommentarer:

  1. Heihei;)
    Jeg har boken ja, og er som deg, litt skuffet!
    Ingen store nyheter!
    Miniengelen har jeg prøvd meg på, men var veldig knotete ja, og armene ble så fryktelig lange, haha, frøkna mi holdt på og le seg ihjel når hun så den, hihi;)
    Har ikke juleheftet fra i fjor jeg, så nissen var ny for meg, tenkte jeg skulle prøve meg på den;)

    Ha en finfin søndag!
    Koselig med innlegg igjen ;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Jeg er enig, var ikke særlig fornøyd med det juleheftet.. Jeg syns de jentene var litt for sommerlig kledd. Uken tips er jo en kjempe god ide! Kanskje det er best å ha det hver mandag feks?

    SvarSlett