tirsdag 5. april 2011

Bidrag til Påskekunkurransen

Første bidrag er sendt inn av

Hun har laget noen søte påskeegg med tilda harer på :)


Andre bidrag er sendt inn av

Hun har laget både ei påskehøne og ei tilda gås.
Titter du innom bloggen hennes kan du også lese historien om den ulykksalige høna :)


Tredje bidrag kommer fra

Hun har gjort en morsom vri på ett symønster ved å ta strikkepinnene fatt i stedet :)


Fjerde innsender er

Som har lagd ei herlig snill påskeheks :)


Femte bidrag kommer fra

Royale høner hører påsken til


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Da håper jeg at jeg har fått med rett blogg og navn på de rette bildene og
at jeg har fått med alle som har sendt inn sitt bidrag til konkurransen.
Ganske morsomt å se at ingen har laget noe av det samme.
Det er fem totalt forskjellige bidrag som det nå skal stemmes fram en vinner av.

Så da er det åpent for stemming.
Det foregår slik at det er bare å legge igjen en kommentar med nummeret
på sitt favorittbidrag.

Det er åpent for kommentarer fram til midnatt søndag 8.april
(det er å lov å stemme anonymt om du heller vil)

Stem i vei ☺

Tusen takk for alle de flotte bidragene deres

12 kommentarer:

  1. Jeg går ut fra at også deltagerne kan stemme så lenge de ikke stemmer på seg selv. Jeg holder en knapp på bidrag nr. 3 hvor søm gjøres om til strikking. Originalt og fint! Hilsen Siri

    SvarSlett
  2. Jeg syntes nr 5 var fin Hilsen Rachel (ja alle er jo fine men jeg velger nr 5)

    SvarSlett
  3. Så fine bidrag...likte den royale høna utrolig godt..flott:)...(hmm må virkelig få tid til å bli flinkere til å sy:))

    Ønsker alle en fin uke videre
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  4. Hei, jeg stemmer på nr 1, syns påskeeggene var så søte;)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Jeg stemmer på nr.5:)Kjempe søt:)

    SvarSlett
  6. hei! stemmer på nr 1! veldig søte!

    SvarSlett